Jak nakupovat

Nákupy na našem e-shopu Amber Interier se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami" a níže najdete stručný návod pro Vaše pohodlné nakupování.

Výběr zboží
V jednotlivých kategoriích nebo přes vyhledávání si vyberte zboží, které chcete zakoupit. Vybraný produkt pak vložte do košíku stisknutím tlačítka Přidat do košíku. Kategorie vybírejte v menu vlevo na stránce (nebo na mobilních zařízeních v tzv. "hamburger menu” v pravém horním rohu). V jednotlivých kategoriích pak můžete položky filtrovat dle požadovaných parametrů.

Protože část produktů na našem e-shopu je vyráběna na zakázku, je u každého produktu uvedena předpokládaná doba dodání. Pokud by pro Vás byly informace nedostatečné, můžete si vyžádat bližší podrobnosti telefonicky nebo e-mailem ze stránky "Kontakty".

Až bude vaše objednávka kompletní, můžete přejít do košíku a vybrat způsob doručení, platby a další údaje týkající se dodání zboží. Tlačítko naleznete v pravém horním rohu, spolu s počtem kusů vložených do košíku.

Volba způsobu dopravy a platby
V košíku si vyberte způsob dopravy a platby. U každé varianty dopravy ihned uvidíte, kolik za ni zaplatíte.

Osobní údaje
V dalším kroku uvedete své osobní údaje potřebné pro dodání nebo fakturaci na firmu. Zároveň můžete připojit poznámku, která se týká doručení produktu apod. V tomto kroku budete mít také uvedeny odkazy na “Všeobecné obchodní podmínky” a “Podmínky ochrany osobních údajů”.

Odeslání objednávky
Po vyplnění všech požadovaných polí můžete přejít k odeslání objednávky stisknutím tlačítka Odeslat objednávku. Systém zkontroluje všechny zadané informace a v případě, že nenajde žádnou chybu, zaeviduje objednávku do našeho systému. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

Platba převodem předem
Pokud jste v košíku zvolili možnost s platbou bankovním převodem, po zaevidování objednávky se vám ukáží informace potřebné pro platbu. Zboží bude objednáno/expedováno po připsání vaší platby na náš účet. Prosíme, dbejte na uvedení variabilního symbolu (čísla objednávky) pro správné spárování platby.

Platba on-line
Online platbu uskutečníte stisknutím tlačítka zaplatit online. Pokud vám on-line platba z jakéhokoliv důvodu neprojde (např. nepovolené internetové transakce na vaší platební kartě), můžete si metodu platby změnit. Po úspěšné platbě na platební bráně vás systém přesměruje zpět na naše stránky a objednávka tím bude dokončena.

Rezervace zboží (osobní odběr)
Objednané zboží si můžete rezervovat pro osobní odběr po dobu jednoho týdne (sedmi kalendářních dní). V případě, že si zákazník zboží do této doby nevyzvedne a nezaplatí, objednávka se automaticky ruší a zboží je postoupeno dalšímu zákazníkovi. Týdenní lhůta může být na základě dohody obou stran prodloužena.

Reklamace
V případě, že zákazník bude chtít uplatnit reklamaci zboží, řídí se reklamace “Poučením o právu na odstoupení od smlouvy.” Při uplatnění žádosti o reklamaci může zákazník využít také “Reklamační protokol”, kde uvede kontaktní údaje, číslo dokladu a také popis závady na zboží. “Formulář pro odstoupení od objednávky/smlouvy” se vztahuje na případy reklamace, kdy objednávku s prodávajícím uzavřel kupující, který je koncovým zákazníkem, nikoli firmou.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení