Nejzazší termín objednávky pro doručení do Vánoc je středa 18. 12..

Jak nakupovat

Nákupy na našem e-shopu Amber Interier se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami" a níže najdete stručný návod pro Vaše pohodlné nakupování.

Výběr zboží
V jednotlivých kategoriích nebo přes vyhledávání si vyberte zboží, které chcete zakoupit. Vybraný produkt pak vložte do košíku stisknutím tlačítka Přidat do košíku. Kategorie vybírejte v menu vlevo na stránce (nebo na mobilních zařízeních v tzv. "hamburger menu” v pravém horním rohu). V jednotlivých kategoriích pak můžete položky filtrovat dle požadovaných parametrů.

Protože část produktů na našem e-shopu je vyráběna na zakázku, je u každého produktu uvedena předpokládaná doba dodání. Pokud by pro Vás byly informace nedostatečné, můžete si vyžádat bližší podrobnosti telefonicky nebo e-mailem ze stránky "Kontakty".

Až bude vaše objednávka kompletní, můžete přejít do košíku a vybrat způsob doručení, platby a další údaje týkající se dodání zboží. Tlačítko naleznete v pravém horním rohu, spolu s počtem kusů vložených do košíku.

Volba způsobu dopravy a platby
V košíku si vyberte způsob dopravy a platby. U každé varianty dopravy ihned uvidíte, kolik za ni zaplatíte.

Osobní údaje
V dalším kroku uvedete své osobní údaje potřebné pro dodání nebo fakturaci na firmu. Zároveň můžete připojit poznámku, která se týká doručení produktu apod. V tomto kroku budete mít také uvedeny odkazy na “Všeobecné obchodní podmínky” a “Podmínky ochrany osobních údajů”.

Odeslání objednávky
Po vyplnění všech požadovaných polí můžete přejít k odeslání objednávky stisknutím tlačítka Odeslat objednávku. Systém zkontroluje všechny zadané informace a v případě, že nenajde žádnou chybu, zaeviduje objednávku do našeho systému. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

Platba převodem předem
Pokud jste v košíku zvolili možnost s platbou bankovním převodem, po zaevidování objednávky se vám ukáží informace potřebné pro platbu. Zboží bude objednáno/expedováno po připsání vaší platby na náš účet. Prosíme, dbejte na uvedení variabilního symbolu (čísla objednávky) pro správné spárování platby.

Platba on-line
Online platbu uskutečníte stisknutím tlačítka zaplatit online. Pokud vám on-line platba z jakéhokoliv důvodu neprojde (např. nepovolené internetové transakce na vaší platební kartě), můžete si metodu platby změnit. Po úspěšné platbě na platební bráně vás systém přesměruje zpět na naše stránky a objednávka tím bude dokončena.

Rezervace zboží (osobní odběr)
Objednané zboží si můžete rezervovat pro osobní odběr po dobu jednoho týdne (sedmi kalendářních dní). V případě, že si zákazník zboží do této doby nevyzvedne a nezaplatí, objednávka se automaticky ruší a zboží je postoupeno dalšímu zákazníkovi. Týdenní lhůta může být na základě dohody obou stran prodloužena.

Reklamace
V případě, že zákazník bude chtít uplatnit reklamaci zboží, řídí se reklamace “Poučením o právu na odstoupení od smlouvy.” Při uplatnění žádosti o reklamaci může zákazník využít také “Reklamační protokol”, kde uvede kontaktní údaje, číslo dokladu a také popis závady na zboží. Formulář pro odstoupení od objednávky_2024 se vztahuje na případy reklamace, kdy objednávku s prodávajícím uzavřel kupující, který je koncovým zákazníkem, nikoli firmou.